Współpraca z hurtownią mapaka w modelu dropshipping możliwa jest na 2 sposoby.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ POPRZEZ MAPAKA.PL

  1. Rejestrujesz konto w hurtowni mapaka – rejestracja
  2. Weryfikujemy twoje dane
  3. Otrzymujesz dostęp do pełnej oferty z cenami i stanami magazynowymi w mapaka.pl
  4. Składasz każde zamówienie oddzielnie,
  5. Załączasz list przewozowy
  6. Opłacasz szybką płatnością
  7. Pakujemy i wysyłamy towar do twojego klienta

Po 30 dniach udanej współpracy i minimum 20 zrealizowanych zamówieniach masz możliwość uzyskać kredyt kupiecki i płacić za zakupu nawet do 60 dni (więcej szczegółów warunki kredytu kupieckiego)

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ POPRZEZ BASELINKER CONNECT – PRZEDPŁATA

  1. Logujesz się w baselinker lub zakładasz konto – rejestracja
  2. Wyszukujesz hurtownię mapaka w zakładce B2B Connect
  3. Wysyłasz prośbę o połączenie przez BL Connect
  4. Otrzymujesz dostęp do pełnej oferty z cenami i stanami magazynowymi w mapaka.pl
  5. Zamówienia od klientów przerzucasz do folderu realizuj w którym są automatycznie widoczne przez mapaka
  6. Do 10 min otrzymujesz na maila link do opłacenia zamówienia szybką płatnością
  7. Po otrzymaniu zapłaty pakujemy i wysyłamy towar do twojego klienta na twojej etykiecie kurierskiej załączonej do zamówienia
  8. Raz z tygodniu otrzymasz fakturę zbiorczą za usługi z terminem zapłaty 7 dni wg cennika usług

Po 30 dniach udanej współpracy i minimum 20 zrealizowanych zamówieniach masz możliwość uzyskać kredyt kupiecki i płacić za zakupu nawet do 60 (więcej szczegółów warunki kredytu kupieckiego)

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ POPRZEZ BASELINKER CONNECT – KREDYT KUPIECKI

  1. Jeżeli nasza współpraca trwa co najmniej 30 dni i w tym czasie zrealizowałeś minimum 20 zamówień z przedpłatą masz możliwość uzyskać kredyt kupiecki po spełnieniu warunki kredytu kupieckiego
  2. Wysokość uzyskanego limitu kredytu kupieckiego zostaje dopisana do twojego konto w baselinkerze
  3. Zamówienia które przerzucisz do folderu realizuj są automatycznie obsługiwane i wysyłane do twojego klienta na twojej etykiecie kurierskiej załączonej do zamówienia
  4. Otrzymasz fakturę zbiorczą z wszystkimi zamówieniami raz w tygodniu z terminem zapłaty 30 lub 60 dni
  5. Otrzymasz drugą fakturę zbiorczą raz w tygodniu za usługi z terminem zapłaty 7 dni wg cennika usług
  6. Jeżeli przekroczysz uzyskany limit kredytu kupieckiego, twoje kolejne zamówienia automatycznie przejdą na przedpłatę, do czasu aż opłacisz najstarszą fakturę i limit zostanie ponownie uwolniony o wartość dokonanej zapłaty faktury.

PAKOWANIE I WYSYŁKA TOWARU

  1. Towar pakujemy w opakowania zarówno nowe jak i pochodzące z recyklingu, zgodnie z polityka firmy Druga Szansa dla Opakowań, optymalizując w ten sposób ilość odpadów wpuszczanych na rynek.
  2. Za przetworzenie i wydanie zamówienia pobierana jest dodatkowa opłata wg cennika usług jest to podyktowane polityką firmy FairPlay gdzie oferujemy naszym kontrahentom produkty na minimalnych marżach, co za tym idzie nie wliczając w koszt produktu ceny kartonu, pakowania, kosztów pracowniczych i pozostałych. Wspomniane koszty są transparentne i doliczane oddzielnie do każdego zamówienia. Koszty te są fakturowane raz w tygodniu wg cennika usług i przesyłane wraz ze specyfikacją drogą mailową.

ZWROT TOWARU – MAGAZYNOWANIE

  1. Towar zakupiony w hurtowni mapaka staje się twoją własnością.
  2. Przyjmujemy zwroty od twoich klientów: towarów nieodebranych, odesłanych, reklamowanych i uszkodzonych.
  3. Towary nieodebrane, odesłane, reklamowane trafiają na magazyn fullfilmentowy.
  4. Towary uszkodzone w transporcie są poddawane rozstrzygnięciu z czyjej winy nastąpiło uszkodzenie towaru. Jeżeli wina leży po stronie mapaka – robimy korektę faktury na uszkodzony towar oraz anulujemy koszty usług. Jeżeli wina leży po stronie kuriera – jesteś zobligowany we własnym zakresie do rozstrzygnięcia tego zdarzenia z firmą kurierską.
  5. Towary reklamowane również są poddawane rozstrzygnięciu: Jeżeli reklamacja wynika z wady produktu – robimy korektę faktury na uszkodzony towar oraz anulujemy koszty usług. Jeżeli reklamacja wynika z innych przyczyn, np. wprowadzenie klienta w błąd opisem, zdjęciem, reklamą, ect. Towar nadal pozostaje Twoją własnością.
  6. Zwrócony towar nadal jest twoją własnością.
  7. Za przyjęcie i obsługę zwrotów oraz magazynowanie naliczane są dodatkowe opłaty wg cennika usług
  8. Jeżeli w kolejnych zamówieniach pojawi się towar który znajduje się w twoim magazynie fulfillment , poinformuj nas o tym przed zmianą statusu zamówienia na realizuj w baselinkerze. Wówczas wyślemy do klienta towar z Twojego magazynu i nie będziesz musiał dokonywać ponownego jego zakupu.

FULLFILMENT

  1. To usługa w której na magazynie mapaka możesz magazynować swój towar a mapaka zajmie się obsługą zamówień wysyłając wyłącznie twój towar lub łącząc z towarem zamówionym od mapaka.
  2. Usługa fulfillment pozwoli ci na handlowanie swoim towarem, całkowicie delegując magazynowanie i obsługę zamówień do mapaka
  3. Koszt usługi fulfillment w cennika usług

Masz pytania.. ? Pomysły… ? Nieszablonowe rozwiązania… ?

– Pisz śmiało, chętnie skonfrontujemy je z rzeczywistością 🙂